3DS MAX OBJEYİ EKRANA ORTASINA GETİRME
3DS MAX OBJEYİ EKRANIN ORTASINA (MERKEZİNE) GETİRME
3DS Max programında çalışırken çalışma yaptığımız alanı kaybedip görüş açımızdan çıkabiliyor. Objeyi yada çalışma alanımıza tekrar dönüş yapmak için klavyeden Z ye basabilir yada WiewPort (WP) ekseninde bulunan küçük butona basabiliriz. Z tuşu direk objeye getirirken WP eksenin de bulunan buton ise objeyi perspektif açıya getirir.
3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport, 3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport, 3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport, 3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport, 3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport, 3d, 3d max, 3d max objeyi ortaya getirme, 3d max sahne, 3d max sahneyi merkeze, 3d max sahneyi ortaya getirme, 3ds 3d max objeyi merkeze getirme, 3ds max, teknik çizim, teknik resim, wiewport,
0 comments:
Post a Comment