Başarılı bir fitness rutini nasıl başlatılır?
Başarılı bir fitness rutini nasıl başlatılır?
Yapabileceğim sağlıklı bir fitness rutini başlatmak için ipuçları arıyorum. Zaten yürümeye, biraz koşu ve yoga yapmaya başladım ama egzersiz rejimime eklemek için daha fazla fikir ve motivasyonumu yüksek tutmanın yollarını arıyorum. C: Bu oldukça basit, ancak karmaşık hale getirmek için hiçbir neden yok: Yürü. Hızlı yürüyün veya yavaş yürüyün. Zevk aldığınız her türlü aktiviteyi yapın ve düzenli olarak yapın. Egzersiz yapmakta yeniyseniz, akşamları ve günün sonunda yürüyüşe çıkın. (Akşam yemeğinden sonra yürümek, daha az yemek yemenin harika bir yoludur). Bisiklete binmeye git. Koşuya çık. Yüzme turları. Sadece ne istersen onu yap ve düzenli olarak yap. Ve mümkün olduğunca aktif olmak için elinizden geleni yapın, ancak yine de ailenizle geçirecek zamanınız olsun. // // class-dump 3.5 (64 bit) tarafından oluşturulmuştur (15 Ekim 2018 10:31:50'de derlenen hata ayıklama sürümü). // // class-dump Telif hakkı (C) 1997-1998, 2000-2001, 2004-2015 Steve Nygard'a aittir. // @class _TtC7NewsUI217NewsViewController; @protocol NewsViewControllerDelegate - (void)newsViewControllerDidFinish:(const struct _NSItemProvider *)arg1; - (geçersiz)newsViewControllerWillStart:(const struct _NSItemProvider *)arg1; - (void)newsViewController:(const struct _NSItemProvider *)arg1 didFailToLoadWithError:(const struct _NSItemProvider *)arg2; - (geçersiz)newsViewController:(const struct _NSItemProvider *)arg1 didReceiveContentItems:(const struct _NSItemProvider *)arg2; - (geçersiz)newsViewController:(const struct _NSItemProvider *)arg1 didReceiveContentItem:(const struct _NSItemProvider *)arg2; @end S: Bir fonksiyonda tanımlanan bir değişken C'deki başka bir fonksiyonda nasıl kullanılır? main() içinde 'g' global değişkenini kullanmak istiyorum. Ama main() içindeki g'yi kullandığımda, bana tanımsız veriyor. Neden? Niye? Nasıl düzeltilir? Aşağıdaki kod bunu nasıl yapmak istediğimi gösteriyor. int ana(){ int g=0; geçersiz f(int x){ g=x; } printf("%d\n",g); 0 dönüşü; } C: Bunu yapamazsınız. main() içindeki g değeri main() için yereldir ve f() işlevinin bununla hiçbir ilgisi yoktur. g'yi f()'ye bir argüman olarak iletmeniz ve ardından onu printf()'e iletmeniz gerekir. int ana(){ int g = 0; geçersiz f(int x, int* g_ptr) { *g_ptr = x; } printf("%d\n", g); 0 dönüşü; } A: Bir fonksiyonda global bir değişken kullanmak istiyorsanız, onu parametre olarak iletmeniz gerekir. Örneğin, main() içinde global bir değişken kullanmak istiyorsanız, şunları yapabilirsiniz: int main() { int g = 0; geçersiz f(int* g_ptr) { *g_ptr = 1; } f(&g); 0 dönüşü; } main() tarafından çağrılan bir işlevde bir genel değişken kullanmak istiyorsanız, işlev, genel değişkenin işaretçisini argüman olarak almalıdır. Örneğin, main() içinde global bir değişken kullanmak istiyorsanız, şunları yapabilirsiniz: int main() { int g = 0; geçersiz f(int* g_ptr)
0 comments:
Post a Comment