Dijital İçerik Üretimi: İzleyicilerinizi Etkilemek İçin Yaratıcı Fikirler
Dijital İçerik Üretimi: İzleyicilerinizi Etkilemek İçin Yaratıcı Fikirler
Günümüz dünyasında içerik kraldır. Ve ne tür içerikler sizi ön plana çıkaracak? Yaratıcı fikirler, işletmenizin içeriğini öne çıkarmanın anahtarıdır. Bugün yaratıcı fikirlerden ve bunların hedef kitlenizi etkilemenize nasıl yardımcı olabileceğinden bahsedeceğiz. O halde öncelikle içeriği tanımlayalım: İçerik, internete koyduğunuz bilgi, fotoğraf, video, ses ve metindir. Ve bol miktarda var. Global Web Index'in yakın tarihli bir raporuna göre, her gün 3,5 milyardan fazla insan çevrimiçi oluyor ve bunların 2,2 milyarı video izliyor. Bu, önümüzdeki 10 yıl boyunca interneti doldurmaya yetecek kadar içerik olduğu anlamına gelir. Ancak, özellikle sektörünüze ne tür yaratıcı fikirlerin uygun olduğunu biliyorsanız, içerik oluşturmak zor olmak zorunda değildir. Yaratıcı fikirler, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli şekillerde kullanılabilir: - İçerik pazarlaması. - Blog yazmak. - Sunum malzemeleri. - E-kitaplar. - Bilgi grafikleri. Dolayısıyla, yaratıcı fikirler markanızı oluşturmanıza, ürün ve hizmetleri tanıtmanıza, müşterileri çekmenize ve satışları artırmanıza yardımcı olabilir. Yaratıcı fikirleri işinizde nasıl kullanabileceğinizi anlamak için akılda kalıcı ve benzersiz içerikler oluşturmanıza yardımcı olacak yaratıcı fikirlerin bir listesini oluşturduk. İşte 5 yaratıcı fikir: 1. Görsel hikaye anlatımı En yaygın içerik türü metindir. Ancak insanlar web sitelerindeki yazılı metinlerin sadece %5'ini okuyor. Bu yüzden resim, video ve ses eklememiz gerekiyor. İçeriğinizle en iyi sonuçları almak istiyorsanız görsel hikaye anlatımına odaklanmanız gerekir. Görsel hikaye anlatımı, bir kavramı, fikri veya deneyimi açıklamak için resimler, grafikler, videolar, animasyonlar ve diğer görsel medyayı kullanmaktır. İnsanların ekrandaki içeriğe bakmasını sağlamanın yolu bu ama sadece okumak için değil. Markanızın imajını sunarken güçlü, göz alıcı bir sunum oluşturabilirsiniz. Verileri ve eğilimleri göstermek için infografikler oluşturabilirsiniz. Markanızın hikayesini anlatan bir infografik hazırlayabilirsiniz. Ürününüzü satmak için tanıtım animasyonu oluşturabilirsiniz. Ve vizyonunuzu ve misyonunuzu dünyaya açıklamak için bir sunum videosu oluşturabilirsiniz. Tüm bu yaratıcı fikirlerin öğrenmesi ve kullanması kolaydır. Mesajınızı açık ve çekici bir şekilde iletmenize yardımcı olabilirler. 2. Video pazarlama Görsel bir dünyada yaşıyoruz. İnsanlar çevrim içi zamanlarının %70'ini video izleyerek geçiriyor. Video pazarlama, insanlara İnternet üzerinden ulaşmanın harika bir yoludur. Video pazarlamayı kullanarak daha fazla insanı çekebilir ve onların ilgisini çekebilirsiniz. Marka bilinirliğini artırmak ve potansiyel müşteriler oluşturmak için video pazarlamayı kullanabilirsiniz. Video pazarlamada başarılı olmak için aşağıdakiler gibi pek çok şeyi göz önünde bulundurmanız gerekir: • İlgi çekici videolar oluşturmak. • Yüksek kaliteli video kameralar kullanma. • Videoları olabildiğince kısa yapmak. • Doğru hedef kitleyi seçmek. • Farklı türde video içeriği üretmek. 3. E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, şirketler için uzun süredir harika bir araç olmuştur. İşinizi büyütmenin iyi bir yolu olmasının pek çok nedeni vardır: • E-posta ile pazarlama size kişisel bir dokunuş sağlar. • Bağlantı duygusu yaratır. • Güven oluşturur. • Para tasarrufu sağlar. • Ölçümü kolaydır. • Tüm dünyada çalışır. Bunların hepsi kendi avantajınıza kullanabileceğiniz şeyler. 4. Sesli pazarlama Sesli pazarlama, içerik oluşturmanın en hafife alınan biçimlerinden biridir. Neden? Çünkü insanlar gün boyu müzik dinliyor. Podcast'leri, radyo programlarını, müzikleri, dersleri, sesli kitapları ve daha fazlasını dinlerler. Ve aynı kişilerden aynı mesajları tekrar tekrar duymaktan hoşlanırlar. Bu nedenle sesli pazarlama, işletmeler ve markalar için mükemmeldir. Ayrıca, insanlara kişisel bir şekilde ulaşmanın mükemmel bir yoludur. Hikayeleri, bilgileri, bilgileri ve bir mesajı paylaşmanın harika bir yolu.
0 comments:
Post a Comment