İş hayatında marka yönetimi
İş hayatında marka yönetimi
– İK Yöneticileri ve Marka Danışmanları için bir rehber Bir İK Yöneticisi ve Marka Danışmanı olarak neyi başarmak istiyorsunuz? Bunu başardığınızdan emin olmak için öncelikle hedeflerinizi anlamamız gerekir. Son derece etkili, verimli, güvenilir ve her şeyden önce kuruluşunuzun ve çalışanlarının gereksinimleriyle uyumlu bir İK işlevi geliştirmek istemeniz çok olasıdır. Bu hedeflere ulaşmak için, ideal olarak işletme hakkında kapsamlı bir anlayışa sahip olmak, işletmenizi ve çalışanlarını etkileyebilecek en kritik riskleri belirleyip bunlara göre hareket edebilmek ve bu riskleri etkileyip bunlar üzerinde hızla harekete geçebilmek istersiniz. ve verimli. Bu hedeflere ulaşma süreci çok fazla bilgi, beceri ve uzmanlık gerektirir. Süreç, uygun araçlar, metrikler ve ölçüm sistemleri kullanılarak sistematik ve objektif bir şekilde yürütülmelidir. Bunu etkili bir şekilde yapmak için, size benzersiz bir beceri, yetenek ve hizmet kombinasyonu sunabilecek uzman bir danışmanın uzmanlığından yararlanmanız gerekecektir. Uzman bir danışmanın yardımıyla şunları yapabileceksiniz: • İşyerindeki mevcut durumunuzu analiz edip değerlendirebileceksiniz • Mevcut İK süreçlerinin iyi çalıştığı ve iyileştirme yapılabilecek alanları tespit edebileceksiniz • Mevcut İK'nın gelişme gösterebileceği alanları tespit edebileceksiniz. süreçler başarısız oluyor veya değişikliklerin gerekli olduğu durumlarda • Kurumsal hedeflerinize ulaşmak için bir strateji ve eylem planı tasarlayın ve uygulayın • İlerlemeyi ve performansı ölçün • İşyerinde sürdürülebilir bir çözüm uygulayın Bu kapsamlı, sistematik yaklaşım tam olarak “marka yönetimi” kavramının ne olduğunu teklifler. Marka yönetimi, sorunları çözmek için bütünsel bir yaklaşımdır. İşletmenin, çevresinin, rakiplerinin ve iç ve dış paydaşlarının kapsamlı bir analizini içerir. Herhangi bir işletmeye uygulanabilecek bir çerçeve ve bir dizi ölçülebilir ve ölçülebilir adım sağlar. Marka yönetiminin yardımıyla, müşterilerimizin kurumsal hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olabiliriz. Bir marka yönetimi yaklaşımı kullanmanın en önemli yararı, olası sorunları tanımlamanıza, mevcut risk düzeyini değerlendirmenize ve bir sağlam ve uygun eylem planı. Şirket markanız en önemli varlıklarınızdan biridir. İşletmenin 'yüzü'dür ve şirketinizin itibarını, değerlerini ve konumunu temsil eder. Şirketinizin başarısı üzerinde önemli bir etkisi vardır. Hatta bir şirketin marka değeri kaybının, şirketin toplam satışlarının yaklaşık %25'ine eşit olduğu tahmin edilmektedir. Şirket markanızın kalitesi ve gücü, başarınız için çok önemlidir. Marka yaşayan bir varlıktır. Tek bir ürün, hizmet veya işletme ile ölmez. Zamanla gelişir. Bir marka yönetimi yaklaşımı kullanarak, markanızın tutarlı bir şekilde gelişmesini sağlayacağız. Şirket markanızın uzun vadeli sürdürülebilirliğini ve büyümesini sağlayacak kapsamlı bir strateji tasarlayacağız. Aşağıdaki temel hedeflere ulaşmanıza yardımcı olacağız: 1. Güçlü bir kurumsal kimlik sağlayın 2. Şirketin vizyonunu ve değerlerini tanımlayın 3. Markanızı şirketteki tüm temas noktalarında tanıtın 4. Kapsamlı bir konumlandırma beyanı geliştirin 5. Tanımlayın ve yönetin şirketin marka mimarisi 6. Markanızın kişiliğini tanımlayın ve iletin 7. Markanızın görünürlüğünü oluşturun ve koruyun 8. Markanızın pazarlama potansiyelini en üst düzeye çıkarın 9. Bir marka stratejisi ve yol haritası geliştirin ve uygulayın 10. Marka stratejinizin ve eylemlerinizin etkinliğini değerlendirin 11. Bir marka yönetimi kültürü yaratın ve sürdürün Size şu konularda yardımcı olacağız: 1. Bir şirket vizyonu ve değerleri oluşturun 2. Şirketinizin markasını rakiplerinize karşı konumlandırın 3. İleriye giden yolu gösteren bir marka mimarisi geliştirin 4. Kapsamlı bir marka konumu geliştirin 5 • Bir marka yönetim ekibi kurun ve geliştirin 6. Marka bağlılığı oluşturun ve etkileşim kurun 7. Marka performansını ve sonuçlarını ölçün 8. Bir marka stratejisi ve yol haritası geliştirin ve uygulayın 9.
0 comments:
Post a Comment