İlgili Başlık Buraya Sosyal Medya ve Müşteri Hizmetleri: İşletmelerin Müşterileri İle Sosyal Medya Üzerinden İletişim Yöntemleri
Sosyal Medya Hesaplarımız

Saturday, May 6, 2023

Sosyal Medya ve Müşteri Hizmetleri: İşletmelerin Müşterileri İle Sosyal Medya Üzerinden İletişim Yöntemleri

Sosyal Medya ve Müşteri Hizmetleri: İşletmelerin Müşterileri İle Sosyal Medya Üzerinden İletişim Yöntemleri

. Bir şirketteki herhangi birine sosyal medyanın müşteri hizmetleri için ne yaptığını sorarsanız, genellikle size bunun müşterilerle konuşmayı, onlarla bağlantı kurmayı, ilişkiler kurmayı ve onlardan geri bildirim almayı kolaylaştırdığını söyleyecektir. Yani teoride doğru. Uygulamada, sosyal medya sadece müşteri hizmetleri ile ilgili değildir, müşteri hizmetlerinin bir parçasıdır. Sosyal medya platformları, dünya çapında işletme sahipleri tarafından benimsenmiştir. Bu ortamın birincil amacı, müşterileriniz, çalışanlarınız, müşterileriniz, ortaklarınız veya yatırımcılarınızla iletişim kurmaktır. Nasıl etkili bir şekilde kullanılacağını bilmeniz gereken bir araçtır. Bu makale sosyal medyadaki iletişim yöntemleri hakkındadır. Ne demek istiyorsun? Sosyal medyada iletişim kurduğunuzda, mesajın hedef kitleye ulaşma olasılığı yüksektir. Peki, iletmek istediğiniz en önemli bilgi nedir? Öncelikle hangi mesajı göndermek istediğinize karar verin. Genel bir mesaj mı, satış mesajı mı, destek mesajı mı yoksa kişisel bir mesaj mı? Birkaç örnek: 1. Genel iletişim Şirketinizin büyümesi gerekiyor ve bunu yapmak için daha fazla personel almanız gerekiyor, böylece yeni işler olacak ve bu işler için yeni adaylar olacak. İşe alım sürecinizle ilgili bilgileri paylaşmanız gerekir. İş açılışından, gerekli niteliklerden, mülakat sürecinden vb. bahsetmek isteyebilirsiniz. Bu daha fazla dikkat çekecek, ilgi çekici olacak ve şirketinizin büyümesine yardımcı olabilir. 2. Satış iletişimi Satış yaparken, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi satmanız gerekir. Bunu birçok farklı yaklaşımla yapabilirsiniz. Örneğin, bir e-posta, tweet gönderebilir veya web sitenize bir bağlantı gönderebilirsiniz. Bununla birlikte, sosyal medya e-postalardan ve gönderilerden daha etkilidir çünkü insanlar e-postalarını kontrol ettiklerinden çok daha sık çevrimiçidirler ve Facebook'ta bir durum güncellemesini veya bir tweet'i okuma olasılıkları daha yüksektir. İnsanlar satış mesajınızı gördüklerinde, onu okuma olasılıkları daha yüksektir. 3. Müşteri hizmetleri iletişimi Bu durumda müşteriye gönderdiğiniz mesaj şirketinizle ilgilidir. Müşterilere, politikalarınız ve belki biraz da misyonunuz hakkında şikayetlere açık olduğunuzu bildirmek isteyebilirsiniz. Bu şekilde müşteriler, şirketin onları önemsediğini ve onlardan haber almak istediğini bilecek. 4. Kişisel iletişim Arkadaşlarınız ve ailenizle iletişiminizi sürdürmek için sosyal medyayı kullanabilirsiniz. İletişiminizi kaybettiğiniz insanlarla iletişim kurmanın harika bir yolu olabilir. Hayatınızın hikayelerini ve başınıza gelen olayları paylaşabilirsiniz. Çocuklarınızın resimlerini ve videolarını paylaşmak da sevdiğiniz şeyleri göstermenin harika bir yoludur. İnsanlar bu şeyleri takdir edecek ve hayatınızı daha ilginç hale getirecek. Sosyal medyada iletişim kurmak kolay, eğlenceli ve etkilidir. İletişim yöntemleri Sosyal medyada iletişim kurduğunuzda, mesajın hedef kitleye ulaşma olasılığı yüksektir. Peki, iletmek istediğiniz en önemli bilgi nedir? Öncelikle hangi mesajı göndermek istediğinize karar verin. Genel bir mesaj mı, satış mesajı mı, destek mesajı mı yoksa kişisel bir mesaj mı? Birkaç örnek: 1. Genel iletişim Şirketinizin büyümesi gerekiyor ve bunu yapmak için daha fazla personel almanız gerekiyor, böylece yeni işler olacak ve bu işler için yeni adaylar olacak. İşe alım sürecinizle ilgili bilgileri paylaşmanız gerekir. İş açılışından, gerekli niteliklerden, mülakat sürecinden vb. bahsetmek isteyebilirsiniz. Bu daha fazla dikkat çekecek, ilgi çekici olacak ve şirketinizin büyümesine yardımcı olabilir. 2. Satış iletişimi Satış yaparken, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi satmanız gerekir. Bunu birçok farklı yaklaşımla yapabilirsiniz. Örneğin, bir e-posta, tweet gönderebilir veya web sitenize bir bağlantı gönderebilirsiniz. Bununla birlikte, sosyal medya e-postalardan ve gönderilerden daha etkilidir çünkü insanlar e-postalarını kontrol ettiklerinden çok daha sık çevrimiçidirler ve Facebook'ta bir durum güncellemesini veya bir tweet'i okuma olasılıkları daha yüksektir. İnsanlar satış mesajınızı gördüklerinde, onu okuma olasılıkları daha yüksektir. 3

 

0 comments:

Post a Comment

© 2015 inşaatteknolojisi.com Telif hakkı saklıdır. Powered by Blogger.