İlgili Başlık Buraya Marka İletişimi: İşletmelerin Marka İmajını Oluşturma ve Yönetme Stratejileri
Sosyal Medya Hesaplarımız

Saturday, May 6, 2023

Marka İletişimi: İşletmelerin Marka İmajını Oluşturma ve Yönetme Stratejileri

Marka İletişimi: İşletmelerin Marka İmajını Oluşturma ve Yönetme Stratejileri

Soru:Marka İletişimi: İşletmeler İçin Marka İmajı Oluşturma ve Yönetme Stratejileri Soru:Marka İletişimi: İşletmeler İçin Marka İmajı Oluşturma ve Yönetme Stratejileri Marka iletişimi, herhangi bir işte kritik bir faktördür. Ürün veya hizmetin kalitesini ve itibarını temsil eden maddi olmayan bir varlık olan markayı etkiler. Marka, şirketin imajının ve itibarının bir sembolü ve yansıması haline gelir. Bu nedenle marka iletişimi, bir kuruluşun mevcut rekabet ortamında giderek daha önemli hale gelen marka imajının oluşturulmasını ve sürdürülmesini kapsar. Marka iletişim stratejileri, tüketicilerin ürün ve hizmetleri araştırmak için birçok kanalı kullandığı günümüzün karmaşık pazarlama ortamında çok önemlidir. Pazarlamacılar stratejik olmalı, rekabetin farkında olmalı ve müşteri memnuniyetini artırmak için marka iletişimini geliştirmek için sürekli çaba göstermelidir. Bu kursta şunları inceleyeceğiz: •Marka iletişimi nedir? •Marka ve işletme arasındaki ilişki •Tüketiciler markaları nasıl araştırır •Bir marka geliştirmenin önemi •Markayı yönetme stratejileri Bu ders, modern tüketici ile ilgili olarak marka iletişimine odaklanacaktır. Tüketicilerin ürün ve hizmetleri araştırmak için birden fazla kanalı nasıl kullandığını inceleyeceğiz ve marka iletişim stratejilerinin faydalarını tartışacağız. Eksiksiz bir kurs taslağı aşağıdan indirilebilir ve kayıt işleme koyulduktan sonra UH Çevrimiçi Öğrenim Portalı aracılığıyla kursa erişebileceksiniz. Ders İçeriği •Marka iletişimine giriş •Marka iletişiminin tanımı •Markanın günümüz ekonomisindeki rolü •Markayı oluşturmak için pazarlama stratejileri •Marka iletişiminin önemi •İş için marka yaratmak •Marka farkındalığı oluşturmak •Marka sadakati oluşturmak •İletişim stratejiler •Markayı yönetme •Markayı geliştirme •Markayı tanımlama •Müşteri sadakati yaratmak için markayı kullanma •Markayı ölçme •Markayı ölçme stratejileri •Marka stratejisi oluşturma •Markayı tanıtma •Markayı yönetme •Markayı kullanma •Özet Ön Koşullar •Bir işletmenin nasıl çalıştığına dair temel bilgiler •Temel pazarlama kavramlarını anlama •Marka iletişiminin temellerini anlama Kurs Formatı •Kurs, dersler, okumalar, ödevler ve tartışma forumlarından oluşur. •Her modül ders sunumları aracılığıyla öğretilir ve öğrenciler ders, grup tartışmaları, etkileşimli tartışmalar ve kendi kendine çalışma dahil olmak üzere çeşitli şekillerde içeriği görüntüleme fırsatına sahip olacaklardır. • Öğrenciler, öğretmenlerinden bireysel ilgi göreceklerdir. •Öğrenciler modül sırasında istedikleri zaman soru gönderebilirler ve öğretmen zamanında yanıt verecektir. SSS 1. Kursa bir arkadaşımla birlikte katılabilir miyim? Evet, kaç kişinin kaydolabileceği konusunda herhangi bir kısıtlama yoktur. 2. Bir veya iki gün kaçırırsam ne olur? Kaçırdığınız dersleri aynı hafta içinde telafi edebilirsiniz. 3. Kursa nasıl erişebilirim? Kaydolduktan sonra, kursa erişmeniz için size benzersiz bir kullanıcı adı ve şifre verilecektir. 4. Bir ödevi veya testi kaç kez tamamlamam istenecek? Her modül öz değerlendirmeye dayalıdır. Her test için, testi tamamlamanız için size belirli bir süre verilecektir. Cevapları kontrol etmenize gerek yoktur, ancak tamamlanmış testi göndermeniz istenecektir. 5. Kursu verilen süre içinde tamamlayamazsam ne olur? Kursu verilen süre içinde tamamlayamazsanız, size iki haftalık bir ek süre verilecektir. Ancak, kursu uzatılan süre içinde yine de tamamlayamazsanız, geri ödeme almaya hak kazanamazsınız. 6. Tüm derslere katılmam gerekiyor mu? Hayır, hangi derslere katılacağınızı seçmekte özgürsünüz. 7. Ödevlerim veya sınavlarım için soru sorabilir veya yardım isteyebilir miyim? Evet, herhangi bir sorunuz varsa eğitmeninizle veya diğer öğrencilerle iletişime geçebilirsiniz. 8. Ek yazılım satın almam gerekir mi? Hayır. UH Online Learning, kursa bir Web aracılığıyla erişim sağlar

 

0 comments:

Post a Comment

© 2015 inşaatteknolojisi.com Telif hakkı saklıdır. Powered by Blogger.